sobota, 7 maja 2016

Pantene Pro-V, Ochrona przed wypadaniem włosów, Szampon + Odżywka







Szamponów na wypadające włosy przetestowałam już,co nie miara. Borykam się z tym problemem od dłuższego czasu, ale największy kryzys dopadł mnie około dwóch miesięcy temu. Włosy zaczęły wypadać garściami, straciłam ich dosłownie połowę. Myjąc głowę, czy czesząc włosy chciało mi się płakać - włosów było tak wiele, że aż sama w to nie wierzyłam. Stwierdziłam, że na pewno działanie tylko od zewnątrz nie pomoże mi w pozbyciu się problemu, więc sięgnęłam też po tabletki. No i oczywiście natychmiast udałam się do drogerii w celu zakupu kilku nowych preparatów, gdyż wyłysieć mi się nie uśmiechało, a czułam, że tak to się skończy, jeśli nie zacznę działać.

W moje ręce wpadł zestaw odżywka i szampon Pantene ProV Ochrona przed wypadaniem włosów.  Uwielbiam tą dwójkę od pierwszego użycia. Kremowa konsystencja, ładny zapach, który utrzymuje się długo na włosach. Dzięki nim moje włosy są gładkie, miękkie, mniej się plączą, co przy moich długich jest dla mnie mega ważne. Ładnie się układają, nie puszą się. Szampon bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Mam wrażenie, że używając go moje włosy zostają dłużej świeże, zazwyczaj myje je codziennie, ale po jego użyciu moje włosy wyglądają dobrze przez cały dzień,a nawet dwa. Dobrze oczyszcza, nie podrażnia skóry głowy, nie powoduje swędzenia.
Odżywka niestety jest o wiele mniej wydajna, skończyła się, a szamponu miałam jeszcze połowę. Ale uwielbiam tą gładkość włosów po jej nałożeniu. Jest idealnym uzupełnieniem szamponu, ale oczywiście może być stosowana niezależnie od niego.


Nie wiem jaki duży udział miały te produkty w zwalczeniu mojego problemu, myślę, że na pewno wspomogły tabletki. Stworzyły idealne trio, którego dalej będę używać, ale tym razem jedynie zapobiegawczo. Polecam Wam ten zestaw, zwłaszcza, że jest tak łatwo dostępny, bo znajdziecie go praktycznie w każdej drogerii w cenie 12,99 za 400 ml (szampon) i 14,99 za 360 ml (odżywka), przy czym często widzę je na promocji za około 9-10 zł.


  Moja ocena : 
szampon 5/5
odżywka 5/5

3 komentarze: