poniedziałek, 21 marca 2016

For Your Beauty, Pędzel do nakładania cieni




"Precyzyjnie wykonany, miękki i wygodny półokrągły pędzelek z włosia naturalnego umożliwiający równomierne i perfekcyjne nakładanie cieni na powieki. Dzięki aplikacji za pomocą pędzelka cienie lepiej się trzymają, nie kruszą się. "- zachęca producent. Jak jest naprawdę?

Może zacznę od ceny pędzelka: 6,99 zł, ale często na promocji za 3,99 zł i ja też za tyle go kupiłam. Jest to jeden z pierwszych pędzli do oczu w moich zasobach, bo po prostu ich nie potrzebuje. Jedno słowo, które go opisuje - idealny. Nie jest za duży ani za mały - taki w sam raz jak na codzienny makijaż, na dolną powiekę zbyt duży, za to idealny na łuk brwiowy.  Jest miękki, nie drapie powieki, jest dla niej delikatny. Dobrze nakłada się nim cienie, nie osypują się , nadaje się też do blendowania. Dobrze leży w dłoni. Nie wygląda też tanio i tandetnie. Jest dobrze wykonany - spadł mi kilka razy,a nie ma ani jednej rysy. Włoski mu nie wypadają, pomimo wielu kąpieli, które nie zawsze były dla niego przyjazne.


Dla osób początkujących, zaczynających przygodę z makijażem i nie oczekujących cudów ten pędzelek jest perfekcyjny. Tani, łatwo dostępny i dobrze wykonany. Jeśli jeszcze nie miałyście z nim styczności - biegnijcie wypróbować, możecie znaleźć coś fajnego.









Moja ocena: 5/5. 

5 komentarzy:

  1. też go mam i sprawdza się świetnie

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tani i warty wypróbowania :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię ten pędzelek, u mnie się sprawdza
    http://etworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu szukam pędzli i do twarzy i do oczu. Muszę go wypróbować. Pozdrawiam.

    www.avantvous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń