środa, 11 stycznia 2017

DELIA, ŻELOWA HENNA DO BRWI, CIEMNY BRĄZ






Lubię malować swoje brwi, ale zawsze kusiło mnie zrobienie sobie henny. Wizja posiadania ciemniejszych i bardziej podkreślonych brwi oraz skrócenia porannej makijażowej rutyny zdecydowanie do mnie przemawia. Chciałam udać się do kosmetyczki w obawie,że próbując tego zabiegu sama w domu zrobię sobie tylko krzywdę, ale jakoś nigdy nie było po drodze i brakowało na to czasu. Pewnego dnia stwierdziłam,że raz się żyje i będąc w drogerii kupiłam Żelową hennę do brwi firmy Delia, płacąc ok 7 zł za opakowanie.


Produkt jest prosty w użyciu, wyciskamy do załączonego pojemniczka ok 1 cm żelu, dodajemy aktywatora, mieszamy i gotowe - produkt można nakładać na brwi. Początkowo nie wiedziałam jak długo powinnam trzymać hennę na brwiach, ale stwierdziłam, że lepiej krócej niż za długo. Henna chwyciła bardzo lekko,a trzymałam ją dobre 7 minut. Z czasem nauczyłam się, że muszę trzymać ją do wyschnięcia, ale to kwestia indywidualna, trzeba sprawdzić to samemu.

Kolor henny według mnie jest wręcz idealny, no po prostu ciemny brąz. Zero rudych odcieni. Ładnie podkreśla włoski i nadaje im ciemniejszy kolor. Jeśli chodzi o farbowanie skóry jest bardzo znikome, "chwyta" bardziej włoski, co dla jednych może być plusem, dla innych minusem.
Nie wiem też, czy to wina henny czy moich brwi, czy też mojego braku szerszej wiedzy, ale efekt koloryzacji utrzymuje się u mnie jedynie przez 3-4 dni. Lepsze to niż nic, ale moje znajome robiły hennę w tym samym czasie i cieszyły się nią przez 2-3 tygodnie, kiedy ja musiałam wykonać tych zabiegów jeszcze kilka.

Ogólnie produkt według mnie bardzo dobry, bezpieczny i łatwy do używania w domu. Polecam zaopatrzenie się w dobry pędzelek i wszystko powinno być okej. Jest łatwo dostępny, bo można do dostać w każdej drogerii i jego cena też jest bardzo przystępna. Na dodatek jest bardzo wydajny - z zalecanej porcji robię hennę sobie oraz swojej mamie. Widoczne zużycie jest efektem ok 10 użyć.


                                                                Moja ocena: 4/5. 




3 komentarze: